0 oy
716 göst.
4 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (101 puan) sordu
Hastaneye yatış yapılınca telefon aliyorlarmi yasak mı devlet Hastanesi'nde yada İzmir buca kadın doğum hakkında bilgisi olan 

6 Cevap

0 oy
4 Ağustos 2020 (421 puan) cevapladı
Yasak değil tabi ki niye yasak olsun. Yani en azından benim gittiğim hastanede yasak değil. Ama çok saçma yani insanın birşeye falan ihtiyacı olur. Hani dogumhanede yasak olsa hadi neyse
4 Ağustos 2020 (101 puan) yorumladı
Bende bilmiyorum şimdi ona göre gidicem yarın da
-Reklam-
0 oy
4 Ağustos 2020 (352 puan) cevapladı
Yok canım neden yasak olsun.. Hatta yalnız olduğun zamanlarda telefonun yanında olsun eşine haber verirsin veya oyalanırsın falan diyorlar ben tıp fakültesinde yatmıştım odadan ayrıldığım zamanlarda da hep telefonum yanımdaydı. Bu arada İzmirde yaşamıyorım ama farklı olacağını sanmıyorum.. 
0 oy
5 Ağustos 2020 (113 puan) cevapladı
Sadece yoğun bakım dogum hane gibi yerlerde yasak. 
0 oy
5 Ağustos 2020 (1,063 puan) cevapladı
Yasak değilde ama doğumhaneye alıncagin zman üzerinde ki bütün eşyaları eşine teslim ediyorsun yani bnm gittiğim hastanede böyle yapiyorlar
0 oy
5 Ağustos 2020 (5,247 puan) cevapladı
Yok cnm yasak değil ancak doguma alınırken telefon olmaz ortada zaten telefona bakmaya gücün olmaz. 
0 oy
5 Ağustos 2020 (308 puan) cevapladı
Ben  ilk  dogumumj  afyon  devlette  yaptim  yasakdi  aldilar  elimden  birda  bir  suru  kadin var dogum  yapacak  ozelleri  falan  paylasirsinkz  diye  aldilar  sacmaliga  bak  bn  o  halde  sanki  onlarin  fotosunu  cekicem  falan  sacmaliga  bak  ama  suan  izmirdeyim  burda  ne  olur  hic  bilmiom

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,291 göst.
0 oy
5 cevap 451 göst.
0 oy
11 cevap 678 göst.
0 oy
2 cevap 320 göst.
1 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ali armanc demir (1,384 puan) sordu

1,512,755 soru

24,673,389 cevap

367,400 kullanıcı

...