0 oy
1,193 göst.
3 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (101 puan) sordu
Doktor kafası orda olduğu için ağrı olarak belirtiyor olabilir demişti ama kasıklarım oturduğum yerden kaldıramıyor resmen çok acıyor ağrı gibi çok değişik bişey acaba kafası orda olduğu için mi zorlanıyorum bel kasık kalmıyor kalkamıyorum falan yoksa doğum mu çok yakın ki zamanı geçti ama suni de istemiyorum makatta da ağrı oluyor
Gebelik haftası 40+6

3 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2020 (1,063 puan) cevapladı
Ay cnm şuan bnde öyleyim uzandığım yerden kalkamiyorm kafası çok aşağıda ve baskı yapıyor agrim oluyor sanki üstünde taş var iyle ağır oluyor rabbm sağ salım kucağına almayı nasip etsn zmanin gelmis tabi
3 Ağustos 2020 (101 puan) yorumladı
Ay çok zor ya Allah yardımcımız olsun inşallah amin
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2020 (434 puan) cevapladı
Bende bu gun doktoraa gittim 40-2 haftalıgım niye gelmedi dahaa bu bebek yaa senin ki kiz ki erkek mi 
3 Ağustos 2020 (101 puan) yorumladı
Kız canım senin ne
4 Ağustos 2020 (434 puan) yorumladı
Benim erkek..yaa agrılarım oluyor ama çok az ve sonra gecip gidiyor ne yapmam lqzim bilmiyorum
0 oy
4 Ağustos 2020 (51 puan) cevapladı
Bence bu haftalari cok gecmeyin Allah korusun bebek tuvaletini yapabilir.Suni zordur ama bebeginin sagligini da düşünün

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,203 göst.
0 oy
4 cevap 809 göst.
0 oy
3 cevap 614 göst.
24 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Kubes (123 puan) sordu
0 oy
4 cevap 585 göst.

1,512,430 soru

24,668,978 cevap

367,154 kullanıcı

...