0 oy
354 göst.
3 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (128 puan) sordu

Kızlar sancı varmı

image

Gebelik haftası 40 +3

1 cevap

0 oy
3 Ağustos 2020 (475 puan) cevapladı
Yok canım maalesef haftanda baya büyük ama 
3 Ağustos 2020 (128 puan) yorumladı
Aynen gelmeye niyeti yok gibi iyice stres oldum
3 Ağustos 2020 (475 puan) yorumladı
Doktorun ne dio peki bu duruma
3 Ağustos 2020 (128 puan) yorumladı
Doktor ameliytta şuan onu bekliorum
3 Ağustos 2020 (475 puan) yorumladı
Hmm anladım canım allahım bi avazda kurtarsın inşallah toparlanma açısından inşallah normal doğum yaparsın
3 Ağustos 2020 (149 puan) yorumladı
Sanci yok malesef.. ama o is hic belli olmaz ki belki simdi baslar bianlik bu isler.. bazilarinin ilk suyu gelio ondan sonra sanci basliyo herkeste farkli..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 264 göst.
26 Temmuz 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Leleki (30 puan) sordu
0 oy
3 cevap 337 göst.
0 oy
6 cevap 1,004 göst.
25 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Sevgi eda (3 puan) sordu
0 oy
3 cevap 312 göst.

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...