0 oy
428 göst.
29 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (512 puan) sordu
Merhaba kizlar 32+4 üm üç gündür gaz sancısı oluyor birden bire hep yatarken giriyo soguk ter döküyorum ya böyle olan varmı ne yapıyorsunuz gaz sorununa bi ara adet sancisi sandım korktum.
Gebelik haftası 32+4

2 Cevap

+1 oy
29 Temmuz 2020 (355 puan) cevapladı
O bendede oluyor bende merak ediyorum
-Reklam-
+1 oy
29 Temmuz 2020 (89 puan) cevapladı
O ben de de oldu hatta şiddetlendi.hastaneye gittim nst de düzenli ağrı çıktı yatış yaptılar doğumu durdurmak için serum verdiler. Yalancı sancıymış ama düzenli olduğu için dengeleyici serum verdiler 1 hafta şiddetli sancılar çektim şimdi 33+1 im normale döndüm şükür. 
29 Temmuz 2020 (512 puan) yorumladı
Ay ciddimisin bak bende öyle hissettim acaba olmaması icin ne yapmaliyiz ya

İlgili sorular


1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...