0 oy
627 göst.
29 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde (473 puan) sordu
Ya sancılar böyleyse doğum nasıl yapacam ben :( çok korkuyorum dua ediyorum ama şuan her şey normal doğurmak değil de o sancı beni çok korkutuyor bide suni sancı verirlerse diye de çok korkuyorum 
Gebelik haftası 40+3

4 Cevap

+1 oy
29 Temmuz 2020 misafir cevapladı
Kendini motive et o sancıları bi süre cekiceksin sonrası agrıların gidicek sancın gidecek hafifleyeceksin aylarca beklediğin miniğini kucağına alabiliceksin böyle düşün hep yürüyüş yap açılman olsun diye. Bolca dua et kuzum saglıkla al kucağına
29 Temmuz 2020 (473 puan) yorumladı
Amin canım inşallah dünyanın en Zor ama en güzel şeyi
29 Temmuz 2020 misafir yorumladı
En kutsal şeyi cidden.
-Reklam-
0 oy
29 Temmuz 2020 (163 puan) cevapladı
Sanciyi bı kaç saat çeker biter korkma Allah yardımcın olsun. Sürekli dua oku kolay olsun 
29 Temmuz 2020 (473 puan) yorumladı
Amin canım inşallah
0 oy
29 Temmuz 2020 (903 puan) cevapladı
Korkarsan bi o kadar zor oluyor psikolojik çoğu bizzat başıma geldi sakin ol korkma herkes doğuruyor de 
29 Temmuz 2020 (473 puan) yorumladı
Rabbim tüm doğum yapacakların yardımcısı olsun
29 Temmuz 2020 (903 puan) yorumladı
Amin insallahhh
0 oy
29 Temmuz 2020 (507 puan) cevapladı
Korkma canım bebeğine kavuşacaksınız asla kendini sıkma sancın geldikçe aşağı doğru az az ıkın nefes al açılman çabuk olur 
29 Temmuz 2020 (473 puan) yorumladı
Saol canım öyle yaparım
29 Temmuz 2020 (507 puan) yorumladı
Rabbim kolay kurtarsın

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 236 göst.
0 oy
7 cevap 518 göst.
0 oy
5 cevap 583 göst.
0 oy
1 cevap 460 göst.

1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...