0 oy
489 göst.
28 Temmuz 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (21 puan) sordu
Kızlar fanta çekiyor canım yarım bardak içiyorum ama bu sıcaklarda da en güzel o gidiyor doyamıyorum zararı varmı içmek konusunda danışmak istedim içen varmı son haftalarım nerdeyse

3 Cevap

0 oy
28 Temmuz 2020 (66 puan) cevapladı

Bende içiyorum arada şimdiye kadar zararını görmedim cnm inş bişey olmaz :)

-Reklam-
0 oy
28 Temmuz 2020 (719 puan) cevapladı
Yani aşırıya kacilmazsa zararı pek olmaz ama asitli sonuçta zararlı bir içecek heleki bize fazla aşırıya kacmamaya çalış canım 
0 oy
28 Temmuz 2020 (299 puan) cevapladı

Az önce bir bardak içtim :D

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 387 göst.
24 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_1910 (98 puan) sordu
0 oy
4 cevap 551 göst.
18 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Sltn02 (57 puan) sordu
0 oy
3 cevap 645 göst.
0 oy
10 cevap 979 göst.

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...