Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Amniyon sıvısı..
0
oy
475
göst.
24 Temmuz 2020
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Real
(
173
puan)
sordu
Arkadaşlar bugün büyük ultrason a girdim amniyon sıvısı fazla biraz dendi...normal olması gerekirmiş..ben de korktum ,stres yaptım baya...böyle durumla karşılaşan var mı..ne yaptılar mesela
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
4 Cevap
0
oy
24 Temmuz 2020
Meldiv
(
497
puan)
cevapladı
Sekerin vardır canım
24 Temmuz 2020
*•.¸♡ Ebru ♡¸.•*
(
5,247
puan)
yorumladı
cnm benimde şekerim yuksek cikti ama sutum iyi kişiden kişiye fark ediyor demekki
24 Temmuz 2020
Real
(
173
puan)
yorumladı
Şekerim de yok ama
24 Temmuz 2020
Meldiv
(
497
puan)
yorumladı
Yüklemede benimde 90 çıktı 75 mg ama su çok olunca dahiliyeye gittim cihaz yazdı aldim evde bi oldtum 200 bile gördüm diyet yapıyorum bir aydır suyum normale döndü yüklemedeki seker dusuk çıkabiliyor
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
25 Temmuz 2020
Beyzanurun annesi 25
(
179
puan)
cevapladı
Canım sulu olan meyveleri bi müddet yeme karpuz kavun vs yani suyu fazla içme inşAllah normale döner üzülme
25 Temmuz 2020
Real
(
173
puan)
yorumladı
Onu da sordum, Benm aldığım sıvıyla alakası var mı dedim, yok dedi Dr ...
25 Temmuz 2020
Beyzanurun annesi 25
(
179
puan)
yorumladı
Anlıyorum canım senle alakalı olmasa bile sen yinede dikkatli ol olurmu zaten suyu fazla ise hani ne bilim belki senin içtiğinle suyu iyce fazla olmasın heleki karpuz varya bebeğin suyunu çoğaltan bi meyveymiş bizzat doktorun söylediğine şahit olmuşumdur canım
25 Temmuz 2020
Bal oğlan bal kız
(
429
puan)
yorumladı
Bn çok yiyorum ya hatta başından beridir canım onu hep aşeriyor bugünlerde azalttım ama ben kompostu karadut şurubuda içtim çok
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Temmuz 2020
Beyzanurun annesi 25
(
179
puan)
cevapladı
Dr. Zahidekucuk diye bi uzman kadın doğum doktoru var istegramda sayfasını bul o sayfaya bi göz at derim dr.zahidekucuk sayfasının adı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Temmuz 2020
Bal oğlan bal kız
(
429
puan)
cevapladı
Benimde öyle canım detaylı ultrasonda çıktı 32 haftalık hamileyim halada öyle bı sıkıntı olmuyor şükür şekerim filanda çıkmadı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
1
cevap
225
göst.
Amniyon sıvısı kokar mı, suyumun geldiğini nasıl anlarım?
14 Haziran
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Glr35
(
79
puan)
sordu
amniyon-sivi
bebek-sağlığı
suyun-sızması
0
oy
0
cevap
93
göst.
Bebeğin amniyon sıvısı azaldığında ne yapmalıyım?
23 Mayıs
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Gunes ozer
(
11
puan)
sordu
0
oy
2
cevap
256
göst.
Progestan fitil kullanırken gelen sıvı amniyon sıvısı olabilir mi?
19 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Mynar
(
455
puan)
sordu
gebelikte-ilac
amniyon-sivi
amniyon
ilk-gebelik
0
oy
1
cevap
200
göst.
Amniyon sıvısı fazlalığıyla normal doğum yapan var mı?
8 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Emlmse
(
98
puan)
sordu
amniyon-sivi
amniyon
bebek-sağlığı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,559)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,984)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,885)
Hamilelikte Beslenme
(7,822)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,662
soru
24,672,052
cevap
367,307
kullanıcı
...