0 oy
369 göst.
23 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (156 puan) sordu
38+1hafta hamileyim.belim sol yani keskin agriyor bobrek agrisi diyorlar.hipertonusda yaratiyor.ne otra ne kalka biliyorum.agrim hic geçmiyor.luften bilgisi olan yardimci olsun dun akşamdan beri boyleyim.yarin foktora gidicem ama sabaha kadar nasil tahamull edicem bilmyorum
Gebelik haftası 38+1

2 Cevap

0 oy
23 Temmuz 2020 (5,247 puan) cevapladı
Doktor için neden yarını beklediniz bi acile gitseydiniz. 
-Reklam-
0 oy
23 Temmuz 2020 (577 puan) cevapladı
İdrar rengşn nasıl israr yolu enfeksiyonu bönreğe vurmuş olabilr. Yada gebeşimte bönrek büyümesi oluyor onun ağrısı olabilir. Acile git bi tahlil yaptır o tarafının üstğne yatma diğer tarafına yat baskı olmasın. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 431 göst.
4 Ağustos 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Emine fatma (21 puan) sordu
0 oy
3 cevap 824 göst.
0 oy
7 cevap 2,016 göst.

1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...