0 oy
582 göst.
23 Temmuz 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (54 puan) sordu
mrb arkadaşlar adetinden 4 gün geçti kart test yapmıştım pozitifti şimdi kanamam var adet mi oldum düşünlü yapıyorum bilmiyorum

5 Cevap

0 oy
23 Temmuz 2020 (325 puan) cevapladı
Keşke test yptktan sonra Bi hastaneye gitseydin canm 
23 Temmuz 2020 (54 puan) yorumladı
hep hemen gidiyodum bu kez cuma diecektm zaten o zaman vereyim dedim böyle oldu
23 Temmuz 2020 (325 puan) yorumladı
Tamm neyse sen hemen Bi tahlil yaptr Bi hastaneye git canım
-Reklam-
0 oy
23 Temmuz 2020 (854 puan) cevapladı
Canım bence en iyisi bir kan var bı kaç saate çıkıyor zaten. Ne olduğu belli olur en azından düşük gibi biseyler belki engellenjr iğne ilaçlarla falan
0 oy
23 Temmuz 2020 (1,825 puan) cevapladı
canim hemen doktora git kanaman falan olmuş ben 4 haftaliken hemen domtpra gittim ilaç duşuk onerisi berdi ne olur ne olmaz sende hemen git 
0 oy
23 Temmuz 2020 (1,067 puan) cevapladı
Kanama çoksa adet gibiyse kimyasal olmuş olabilir canım ama az az geliyorsa doktora git belki durdurulur 
0 oy
23 Temmuz 2020 (491 puan) cevapladı
Doktora gitmelisin 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 649 göst.
24 Kasım 2025 Hamilelikte Testler kategorisinde 2065sultan (1,141 puan) sordu
0 oy
3 cevap 345 göst.
0 oy
2 cevap 464 göst.

1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...