0 oy
589 göst.
22 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,697 puan) sordu

Kızlar ben hiç anlamıyorum sanci çıkmış mı acaba 

image


Gebelik haftası 30+2

3 Cevap

+1 oy
22 Temmuz 2020 (667 puan) cevapladı
Sancı yok canım
22 Temmuz 2020 (1,697 puan) yorumladı
Çok sağol cnm karnım çok sertleşiyor kasılma sandım bende net çektirdim..
22 Temmuz 2020 (667 puan) yorumladı
O haftalarda kasılmalar olması normal saatte 10dan fazla kasilman olursa doktora görünürsün onun dışında normal
-Reklam-
+1 oy
22 Temmuz 2020 (1,249 puan) cevapladı
Düzenli duruyor NTS güzel çıkmış 
22 Temmuz 2020 (1,697 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim..
0 oy
22 Temmuz 2020 (199 puan) cevapladı
benim kine de bakar mısınız bende hic bisey anlamıyorum 38+6 hafyalik oldum cok az sancim var doktor  da  normal veya sezaryan olcagini söylemedi 
22 Temmuz 2020 (107 puan) yorumladı
Canım foto atmamışsın nst fotosu

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 402 göst.
0 oy
3 cevap 510 göst.
9 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynepilkayemir (25 puan) sordu
0 oy
1 cevap 288 göst.
0 oy
2 cevap 402 göst.

1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...