0 oy
287 göst.
15 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde (300 puan) sordu
Kızlar yarin 39 hafta oluyorum ve hastaneye gidicem devlete gidiyorum doktorum gitti başka bir hastaneye. Ve başka bir Doktor da randevu yok acilde gozukcekmisim. Acil de doğumla ilgili bisi derlermiki bilgisi olan varmi. 
Gebelik haftası 38+6

2 Cevap

+1 oy
15 Temmuz 2020 (102 puan) cevapladı
Ztn devletse eger doktor bakmaz Seni ebelere yonlendırır onlar artık mudahele edıyo dogumsa
-Reklam-
0 oy
15 Temmuz 2020 (1,251 puan) cevapladı
Muayene ederler zaten doğum baslamissa odaya alırlar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 591 göst.
0 oy
2 cevap 380 göst.
0 oy
6 cevap 352 göst.

1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...