0 oy
491 göst.
15 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (249 puan) sordu
Kızlar iki gün önce çok şiddetli bel ağrısıyla hastaneye gittin ağrıdan ölüyordum resmen adım atamaz hale geldim 35 haftalık hamileyim doğuracağım sandım nette bağladılar hiç şancı yok dediler idrar testi yaptılar enfeksiyon çıkmış çok fazla enfeksiyon var var dedi doktor sizce doğumumu etkiler mi
Gebelik haftası 35

2 Cevap

0 oy
15 Temmuz 2020 (193 puan) cevapladı
Suyu bol iç canım 20 haftamdan var bende 39 haftaligiz.su iciyorum 2 lt günlük icmezsem eyer yine oluyo
15 Temmuz 2020 (249 puan) yorumladı
Pek şu içmiyorum ama icecegim artık sağol canım
15 Temmuz 2020 (193 puan) yorumladı
Bende icmiyodum canım çay iciyodum hep ama onu oyrendikden sonra başladım çünki içdikce kendinde göreceksin sonucu
-Reklam-
0 oy
15 Temmuz 2020 (194 puan) cevapladı
Bende de ilk kanda çıktı ilaç kullandım sonrada idralde çıktı 1 günlük suya katılan ilaçtan kullandım idral yollarını sabaha kadar temizledi sabah tuvalete çıktım bugün dogum yaptım ama hiç bi sıkıntı çıkmadı 
15 Temmuz 2020 (249 puan) yorumladı
Erken doğuma sebep bi durum mu bu arada gözun aydın:)
15 Temmuz 2020 (194 puan) yorumladı
Saol canım yok hayır

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 507 göst.
0 oy
3 cevap 468 göst.
0 oy
3 cevap 459 göst.

1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...