0 oy
356 göst.
14 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

image

Bugün doktora gittim  2 3 hafta içinde doğurursun dedi ama net mi bağlayan ebe doğumun heran başlayabilir dedi. Şuan sancılarım da var bebek de sürekli hareketli. Ilk gebeliğim biraz tedirginim acaba ebe öyle.dedi diye mi kendimi doğuracak gibi hissediyorum anlamadim

Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
15 Temmuz 2020 (1,236 puan) cevapladı
Ara ara düzgün gelen sancin var canım Rabbim sağ salim kucağını doldursun inşallah 
15 Temmuz 2020 (14 puan) yorumladı
Amin canım sagol
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 507 göst.
0 oy
3 cevap 547 göst.
0 oy
4 cevap 630 göst.
20 Mart 2022 Doğum kategorisinde busratarhan1 (12 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,156 göst.
21 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Gonca Aslan (142 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...