Merhabalar,
Ben 3 gündür yumurtlama testi yapıyorum. 1. Gün çok köyü renklerle pozitif çıktı.. 2. Gün de yine pozitifti. Çatlamadan dolayı olabilir dediler.
Bugün de uyguladım. Sizce sonuç pozitif mi?
Eğer öyleyse sebebi nedir Sizce?
1,512,452 soru
24,669,325 cevap
367,168 kullanıcı