Merhabalar
Dün sabah ovulasyon testi yaptım ve sonucu çok koyu çizgilerdi, bordo gibi... her iki çizgi de..
Bu sabah tekrar yaptım sonucu pozitif gibi geldi yine..
Bir bakabilir misiniz?
Eğer bu da pozitifse neyi işaret eder Sizce?
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı