0 oy
304 göst.
9 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (281 puan) sordu
Herkese hayırlı akşamlar. Bu aralar bebeğim kıpırdanırken genel de aşağı da hissediyorum sanki orda kıpırdanıyor normal de zaten çok aşırı kıpır kıpır gece gündüz masallah durmuyor uyumuyor hiç heralde şimdiden kıpır kıpır bir de orda hissedicen tuhaf oluyorum sizce döndü mü yoksa ayakları falan mı orada 
Gebelik haftası 35+3

1 cevap

0 oy
9 Temmuz 2020 misafir cevapladı
Hickirigini hissediyirmusun
9 Temmuz 2020 (281 puan) yorumladı
Evet çok oluyor özellikle bir şeyler yedikten sonra devamlı hıçkırıyor resmen
9 Temmuz 2020 misafir yorumladı
nerde hissediyorsun anlarsin ordan
9 Temmuz 2020 (1,063 puan) yorumladı
Bnde aşağıda hissediyorm hickirigini başı aşağıda mo oluyor oyle
9 Temmuz 2020 misafir yorumladı
yani agzindan hickirdigina gore canim :)
9 Temmuz 2020 (281 puan) yorumladı
Ilk hıçkırmaya baslayinca yukarda hissediyordum simdilerde aşağı da hissediyorum dediginiz mantıklı sagolun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 873 göst.
0 oy
1 cevap 213 göst.
0 oy
3 cevap 245 göst.
12 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevilay Salman (46 puan) sordu
0 oy
3 cevap 405 göst.

1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...