0 oy
285 göst.
31 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (253 puan) sordu

Ben  15+3 heftelik gebeyim ama bebeyimi hiss etmiyorum kac heftede hiss etmek olur? 1 2 hefte olar uzeye girdim baya hereketli idi ve her wey  iyi dedi doktor ben hiss etmek istiyorum ama hiss etmiyorum benim kimi olan var mi?

Gebelik haftası 15+3

3 Cevap

0 oy
31 Ağustos 2018 (9,952 puan) cevapladı

Cnm ben suan 17+3 um simdi yatakta biraz daha hissettim ilk elim usunde 16+4 mu ne ama net değil hala emin olamiyorum en net 20 hafta diyolar 

-Reklam-
0 oy
31 Ağustos 2018 (295 puan) cevapladı

Ben 18 haftalığım hâlâ hissetmiyorm bünyeden bünyeye değişiyor

0 oy
31 Ağustos 2018 misafir cevapladı

17+4 um hissediuorum bi iki haftadir ikinci gebeligim ondan bence❤

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 307 göst.
0 oy
2 cevap 374 göst.
0 oy
4 cevap 586 göst.

1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...