0 oy
385 göst.
9 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde (72 puan) sordu
Kizlar bisey sorucam benim sabahdan beri sol tarafimda bazende iki taraftada agri oluyo ne nisan gelmedi ne suyum gelmedi belimdede agri falan yok sadece iki tarafta agri var. Bebegimin haraketlerinide hissediyorum. Ozellikle bebegim haraket ettigi zaman agri sertlesiyo sonrasinda azaliyo. Neden acaba bu ne agrisi. 37+4 haftaligim korkuyorum ya dogum olursa diye daha doktorum normalmi sezeryanmi olacagini net soylemedi cumartesine randevum var o zamana kadar bisey olurmu. Yada son haftalarda bebek haraket ettiginde boyle agri oluyomu ya cok korkuyorum
Gebelik haftası 37+4

3 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2020 (72 puan) cevapladı
Nolur bisey soyleyin 
-Reklam-
0 oy
9 Temmuz 2020 (50 puan) cevapladı
Dogum sancisi adet agrisi gibi sirtindan beline vurur cnm elin ayagin halden gider vurdugu an ve bi kac saniur sonra hafifler dakika araligiyla devamli devam eder bu dogum sancisidir 
9 Temmuz 2020 (50 puan) yorumladı
Ayrica o sanci girdigi anda karnin sertlesir bebis toplanir
0 oy
9 Temmuz 2020 (329 puan) cevapladı
Belli sıklıklarla düzenli bir sekilde agrinin girmesi ve  bebeğin toparlanmasiyla anlayabilirsiniz.
9 Temmuz 2020 (72 puan) yorumladı
O zaman bu dogum sancisi degildir her halde :(

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 492 göst.
12 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Guloibo (27 puan) sordu
0 oy
5 cevap 627 göst.
0 oy
0 cevap 154 göst.
20 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nr.1991 (240 puan) sordu

1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...