Kadin dogumcu yapmiyorki . Perinatoloji bolumu yapar.
Ayrinca kadin dogumcu kayit acar sizde mhrs den perinatolojiye randevu ararsiniz oda zor oluyor. Zamaniniz gecebilir.
Ben ozelde yaptirdim tavsiye ederim 450 tl ye
1,512,340 soru
24,667,966 cevap
367,100 kullanıcı