0 oy
404 göst.
5 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde (62 puan) sordu
Merhaba kızlar cuma günü acil sezeryan doğum yaptım şu an vajina dudaklarında şişme var sağ tarafta daha fazla ve ödemim de çok fazla bunu yaşayan varmı vajina dudakları sizinde şişti mi yardım eder misiniz

2 Cevap

0 oy
5 Temmuz 2020 (880 puan) cevapladı
Zamanla geçecek canım telaş yapma odemde olur hele önce bı kirkin çıksın zamanla herşey düzeliyor. 40 kontrolü ve ilk hafta kontrolünü aksatma. Dikiş yerinde de şişkinlikler sertlikler olabilir. Dikişine dikkat et iltihap kapmasin
-Reklam-
0 oy
5 Temmuz 2020 (1,641 puan) cevapladı
Canım ödem olabiliyor bol su hoşaf bol bol emzirme geciriyo

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 227 göst.
0 oy
5 cevap 935 göst.
0 oy
7 cevap 780 göst.
12 Ekim 2021 Doğum kategorisinde Mineee17 (107 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...