0 oy
585 göst.
3 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (126 puan) sordu
Kızlar kusura bakmayın sizi de rahatsız ediyorum sürekli. Cevaplarınız için tesekkur ederim. 16.haftamdayımm ve vajinada a sürekli zonklama batma hissiyatı yaşıyorum. Giriyor böyle bir zonklama geçiyor. Sonra geri giriyor. Lütfen bana yardımcı olun neden oluyor? Sizce normal mi? Şimdiden tesekkur ederim. Size minnettarım. 
Gebelik haftası 16

3 Cevap

0 oy
3 Temmuz 2020 (304 puan) cevapladı
Bendede o haftalarda olmustu canm bebegin baski yaptigindan bu haftadan sonra biraz rahatlayacaksin emin ol stres yapma ben simdi 19 haftaligim hic bir sikayetim kalmadi
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Canım senden Allah razı olsun kontrole geçen hafta gittim daha 10 dün var. Virüs yüzünden de sürekli gidemiyorum. Ama o kadar korkuyorum ki. Zaman zmaan kasıkta sancı oluyor vajinada batma oluyor karında ağrı gibi oluyor. Hepsi kalıcı değil geçiyor ama başlıyor. Ben de korktum açıkcası. Çok tesekkur ederim size.
3 Temmuz 2020 (304 puan) yorumladı
Allah senden de razi olsun bebegim hic endiselenme bendede oluyor ama emin ol gelip gecici hepsi benim babaannemin bi sozu vardir agriyan yerinden korkma eger gebeysen ve bir yerin agrimiyorsa kork derdi o yuzden sknti yapma Rabbim saglikla almayi nasip etsin bebeginizi :)
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Amin cnaım benim. Bir de benim ilk gebeliğim o yüzden de sanırım korkuyorum. Evhamlı bir yapım var galiba biraz da. Zaman da geçmiyor gibi geliyor açıkcası :(
3 Temmuz 2020 (304 puan) yorumladı
Ayni benmde ilk gebeligim daha once 1 dusuk 2 kurtaj yasadim bende cok korkuyorum ama ailem saolsun beni rahatlatiyor sende icini ferah tut :) zaman konusuna gelince cidden hic gecmiyor ya Rabbim sagsalim bebegimizi almamizi nasip eder insallah
-Reklam-
0 oy
3 Temmuz 2020 (100 puan) cevapladı
Ah canım valla ben de 15+4üm günlerimiz çok yakın inan aynı şikayetler bende de var.Idrar enfeksiyonumuz olabilir benim de kontrolüme daha bir hafta var aynı ben de çok pimpirikliyim benim de ilk gebeliğim insan ister istemez korkuyor tabi doktora gidince söyleyeceğim ilaç yazar heralde sen de söyle doktoruna vardır bir ilacı bir şeysi.Ben de.doktora gidene kadar çok su içeyim dedim enfeksiyona en iyi çözüm bol su içmekmiş sana da bol bol su içmeni tavsiye ederim idrara çıktıkça biraz rahatlatıyor.
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Anladım canım. Her gün bir şey ile uyanıyorum ben zaten. Bir gün belim bir dün dişim bazen midem yanıyor. Sizin de öyle mi :) diyroum acaba psikolojik mi
3 Temmuz 2020 (100 puan) yorumladı
İnan aynı durumdayım bir de ben de panik ve anksiyete de var sen düşün halimi yani bir gün sağ kasığım bir gün sol kaşığım bir gün belim bir gün sırtım ağrıyor ve ilk gebelik olunca çok kaygılanıyorum yani ben bütün bunların hepsi için işte doktoru aramaya kalksam her gün ararım.ama çekiniyorum artık :) Yanı bir çocuk doğuracak sanki savaşa çıkıyor dicekler diye :)
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Ya bu tam olarak ben :( aynı beni anlatıyorsunuz. Size özelden mesaj da attım. Biz birbirimizi çok iyi anlarız bence ya. Tam yoldaş durumu
3 Temmuz 2020 (100 puan) yorumladı
Bence de biz özelden konuşalım eften püften şikayetlerle diğer hamişleri de depresyona sokmayalım :)
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Bence de kesinlikle :)
0 oy
3 Temmuz 2020 (2,015 puan) cevapladı
14 15 16. Haftam ağır geçti kasik agrisi vajinal ağrı batmalar. Şimdi 17 yim şükür çok yorulunca kötü oluyorum onun dışında iyiyim. Normaldir merak etme canim Allaha emanetler
3 Temmuz 2020 (126 puan) yorumladı
Ya Allah sizden razı olsun ben de 17 olucam az kaldı da. Her gün bir yerim ağrıyor benim. Bi gün bel Bi gün diş bir gün sırt. Bunlar var mı sizde? :(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 236 göst.
0 oy
2 cevap 145 göst.
0 oy
1 cevap 263 göst.
6 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dila.dilos (271 puan) sordu

1,512,209 soru

24,666,294 cevap

366,996 kullanıcı

...