0 oy
492 göst.
2 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Kizlar aranizda gumus kapak kullanip memnun kalan var mi,deneyimlerinizi paylasir misiniz rica etsem?Tavsiye ediyor musunuz?yoksa krem mi kullanilmali?
Gebelik haftası 33+6

2 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2020 (49 puan) cevapladı
Ben aldım canım ama daha kullanmadım bende merak ediyorum :)
2 Temmuz 2020 (301 puan) yorumladı
O ne kız sizden daha neler öğrenecem:)))
2 Temmuz 2020 (1,388 puan) yorumladı
Ben kullandım hala da kullanıyorum çok memnunum. Kopan göğüs ucumu iyileştirdi hayatımı kurtardı.
2 Temmuz 2020 (10 puan) yorumladı
Göğüs ucu nasıl kopuyor canım ya :( Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun. Bende aldım bakalım henüz doğum olmadı ama tedbir :)
2 Temmuz 2020 (51 puan) yorumladı
Tsk ederim cnm bakim bende.
3 Temmuz 2020 (1,388 puan) yorumladı
Yani tüm göğüs ucu kopmadı da yanlıl emzirme tekniğinden dolayı bir kısmı yara olup kopmuştu ama şükür sonra hem tekniği öğrenince hem de iyileşince iyiyiz
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2020 (128 puan) cevapladı
O ne ne için kullanıliyo 
2 Temmuz 2020 (51 puan) yorumladı
Gogus ucu yara olmasik diye kullanilan gogsun ucuna kapatilan kapak.kullanan anneler ise yaradigini.soyluyor hep
2 Temmuz 2020 (128 puan) yorumladı
Ilk defa duydum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 242 göst.
23 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Azfahafsa (239 puan) sordu
0 oy
0 cevap 109 göst.
18 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hilal45 (51 puan) sordu
0 oy
4 cevap 341 göst.
4 Haziran 2020 Doğum kategorisinde Ilge (66 puan) sordu
0 oy
5 cevap 876 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...