0 oy
605 göst.
1 Temmuz 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (367 puan) sordu
Kızlar selam bugüm afedersiniz makat deliğinin kenarında böyle sivilce gibi elime gelen bi et parçası olmuş dokununca falan sızlıyo göremiyorum ne olduğunu ama elime geliyo başına gelen varmı 31 haftalığım

6 Cevap

0 oy
1 Temmuz 2020 (1,000 puan) cevapladı
Hamilelikte oluyo malesef basur olmusun
-Reklam-
0 oy
1 Temmuz 2020 (667 puan) cevapladı
Evet canım aynısı bende de var basur olmuşsun genelde gebelerde ortaya çıkıyor bende ağrı yok ama affedersin dokununca küçük parça hissediyorum
1 Temmuz 2020 (367 puan) yorumladı
Benim de elime geliyor canım bide tuvaletimi yaparken acıyor acaba bi çözümü varmı doktora gitmeme de daha 2 hafta var
1 Temmuz 2020 (667 puan) yorumladı
Malasef çözümü yok canım tek bildiğim daha fazla agrimamasi için açıdan uzak dur birde kabız olmamaya dikkat et
0 oy
1 Temmuz 2020 (193 puan) cevapladı
Ay bendede aynısı var hamilelikte çoğu hamilede oluyomuş doktorum dedi
1 Temmuz 2020 (367 puan) yorumladı
Peki bi çözüm önerdi mi canım 2 hafta var benim doktora gitmeme daha afedersin tuvaletimi yaparken çok zorlanıyorum acı oluyor
1 Temmuz 2020 (193 puan) yorumladı
Kabız olmaktan kaçın dedi.çorbalar ye dedi suyu çok iç dedi
0 oy
1 Temmuz 2020 (271 puan) cevapladı
O hafta civarında bende de aynı sıkıntı oldu, sadece lavaboya çıktığımda  değil normalde de sızlıyo açıyordu biraz araştırdım acılı baharatlı şeyler yememek ve afedersin wc de zorlamamak gerekiyo, ben 1 hafta kadar o bölgeye pamukla zeytinyağı sürdüm çok şükür faydası oldu ağrısı acısı geçti ama o küçücük meme denilen şey gitmiyo sadece afedersin wc de zorlandığında daha çok çıkıyo. Hemeroid basur die araştır ilerleyebiliyor yada içte olursa çatlama ve kanama oluyo o bölgede
0 oy
1 Temmuz 2020 (155 puan) cevapladı
Bana doktor krem verdi gecti su ** ama her an tekrar olacak gibi
0 oy
1 Temmuz 2020 misafir cevapladı
Canım nerdeyse 5 yıldır o et parcası var bendd kabız olunca daha cok cıkıyor genel cerrahıye gıtmıstım bır sıkıntı olmaz dedı genelde amelıyatla alınır dedı korktum ugrasmadım sımdıde hamıleyım cok korkuyorum 36 haftalık oldum dün bunu doktoruma söyledım dogumda ıkındıgında zorlanacaksın acıyacak biraz dedı hamılelıkte daha sıkıntı oluyor işte gittikce şişiyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 380 göst.
0 oy
3 cevap 443 göst.
0 oy
3 cevap 482 göst.
25 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Haticee.. (271 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...