0 oy
602 göst.
26 Haziran 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (435 puan) sordu
Kizlar bende aşırı derece akıntı var bide havalar ısındı üstüne iç bacaklarım da birbirone carpiyo ve sonunda pişik oldum. Acitiyo kızardı bacaklarım pişik kremim yok suan evde nasıl rahatlatabilir im 
Gebelik haftası 21+1

11 Cevap

0 oy
26 Haziran 2020 (42 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Öncelikle geçmiş olsun canım önce bir güzel sabunla yıka bacaklarını sonra, zeytin yagı seni biraz da olsa rahatlatır.. 
26 Haziran 2020 (435 puan) yorumladı
Çok sağol canım . Tmm, yapicam
-Reklam-
0 oy
26 Haziran 2020 (195 puan) cevapladı
Margarin sür geçer 
26 Haziran 2020 (435 puan) yorumladı
Margarin yok şuan evde
0 oy
26 Haziran 2020 (336 puan) cevapladı
Zeytinyağ sür
26 Haziran 2020 (435 puan) yorumladı
Tmm deneyim
0 oy
26 Haziran 2020 (431 puan) cevapladı
Bebek pudrasi, koltuk altına sıktığın deorantin sürme olan var ya ondan süre bilirsin... Bebek yağsı 
26 Haziran 2020 (435 puan) yorumladı
Bebek yağı ve pudrası yok malesef bildigimiz rolon mu sur diyorsun
26 Haziran 2020 (431 puan) yorumladı
Aynen canım bnm hamilelikte oluyordu Bn bunu bilmiyordum krem sürüyordum ama doğumdan sonrada arada sıra sıcak günlerin yüzünden arada sıra oluyor bndede bnm yeni haberim oldu Bi dene istersen
27 Haziran 2020 (435 puan) yorumladı
Tmm canım çok sağol aklımda olsun
27 Haziran 2020 (431 puan) yorumladı
Rica ederim canım
0 oy
26 Haziran 2020 (554 puan) cevapladı
En iyisi arko krem çok iyi geliyo pisliğe çocuklarda bile kullanıyordu kuzenim hiç bir pişik kremi ise yaramamışti ondan fayda bulmuştu 
0 oy
26 Haziran 2020 (585 puan) cevapladı
Hametan kullanıyorum ilk seferde çok iyi geliyor hemen geciriyor
0 oy
26 Haziran 2020 (60 puan) cevapladı
Benimde çok  kötü olurdu bebathen  esim aldı bana  onu bi iki kere   sürdüm  cok  şükür gecti
0 oy
26 Haziran 2020 (1,904 puan) cevapladı
Bence hametan
0 oy
27 Haziran 2020 (671 puan) cevapladı
Sudocrem aksamdan sabaha geçirdi bizmmkini
0 oy
27 Haziran 2020 (265 puan) cevapladı
Bepantol cox iyi
0 oy
27 Haziran 2020 (116 puan) cevapladı
Arko kullan canim benim kizim dogdugundan beri cok pisiyor ne denediysem hep 2 3 gun surdu gecirmesi arko gece suruyordum sabaha gecmis oluyodu 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 444 göst.
13 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Melekmelekmeeeelek (30 puan) sordu
0 oy
1 cevap 259 göst.
0 oy
4 cevap 251 göst.
0 oy
3 cevap 225 göst.
28 Şubat 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Elcin04 (8 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...