Merhaba Hayır lı olsun cnm.. bende hamileyim ama oğlum olacak eğer kızım olsaydı . Ravza yada miray ada koyacaktım.. Bu arada birazdan postun kapanacak hazır ol
1,512,357 soru
24,668,168 cevap
367,111 kullanıcı