0 oy
298 göst.
24 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (483 puan) sordu
Kızlar 33+1 haftalık hamıleyım bazen uykumdan uyandığımda kendımı sırt üstü buluyorum cok vıdcan azabı cekıyprım ama bilinçli olarak oyle yatmıyorum size de oluyor mu bı sıkıntı olur mu?

Bi de en çok sağ ve soluma yatıyorum 

3 Cevap

0 oy
24 Haziran 2020 (215 puan) cevapladı
Vucudun kendi dengesi var. Uyku halinde hangi pozisyon rahatsa ona geçer. Hamileliği tıbbı olarak değil doğal bir süreç gibi görürseniz çok daha rahat edersiniz. Herhangibi kalp rahatsızlığınız yoksa bebeginize zarar vermiş olmazsınız. 
-Reklam-
0 oy
24 Haziran 2020 (713 puan) cevapladı
Aynen cnm malesef oluyor
0 oy
24 Haziran 2020 (5,247 puan) cevapladı
22+3 üm bendede oluo bu ara canım. Sıkma canını sağa sola yatmaktan yanlarım ağrıyor  şimdiden.. 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 455 göst.
21 Aralık 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ask07 (219 puan) sordu
0 oy
1 cevap 177 göst.
0 oy
2 cevap 334 göst.

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...