0 oy
424 göst.
20 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (292 puan) sordu
17 hafta 5 günlük hamileyim karnımın altında ağrı var normalmi bu sizce?

5 Cevap

0 oy
20 Haziran 2020 (1,612 puan) cevapladı
Yerleme yukari çıkma aşamaları var ya kuzum adiri olmadıkça normal diyor doktorlar . Benim de oluyor bazen hala .
20 Haziran 2020 (292 puan) yorumladı
Ya sende bu haftalarda oluyomuydu?
20 Haziran 2020 (1,612 puan) yorumladı
Oluyordu kuzum hala da oluyor . Hatta son haftalarda daha fazla oluyor
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2020 (292 puan) cevapladı
Doktordan yeni geldim bi sorun yoktu dün geceden beri ara ara oluyo geçiyo böyle olan varmı
0 oy
20 Haziran 2020 (14 puan) cevapladı
Benim de çok ağrım oldu hala oluyor bebeğim ters ondanmis 
0 oy
20 Haziran 2020 (256 puan) cevapladı
Benle aynı gundesin  ben de öleyim sadece  vitaminlerine  bakicaz  dedi  doktor bide belki bebeğin assadadir
0 oy
20 Haziran 2020 (460 puan) cevapladı
Bnmde oldu cocuk yerlesmeye calisiyo e tabi kolay degil agrilarimiz oluyo sabretcez

İlgili sorular


1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...