0 oy
337 göst.
20 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Merhabalar arkadaşlar çarşamba nst  75 ve 100 e kadar sancıların olduğu gözüktü ama benim herhangi bir agrım felan yok şuan.Sizce norma lo 35 haftadayım ve erken dogum.olabilir die ciğer gelişimi için iğne verdi doktorum. Sonuclari buna benzer  çıkan  varmı ??aranizda 
Gebelik haftası 35

1 cevap

0 oy
20 Haziran 2020 (89 puan) cevapladı
benımde oyle canım ama iğne yapmadı 37 de sezeryanla alırım dedı 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,646 soru

24,671,738 cevap

367,292 kullanıcı

...