0 oy
537 göst.
17 Haziran 2020 Doğum kategorisinde (95 puan) sordu
Yada 1, 2 hafta oyle kalsa bisey okur mu bebgim artik tam dönmüş dedi doktorum

6 Cevap

+1 oy
17 Haziran 2020 (1,287 puan) cevapladı
Doğumun kafanın nerde olduğu ile alakası yok. Gebeliğinin en başından beri kafası aşagıda olan çok insan var. 40. Haftada doğum yapıyorlar. Bebeği makat geliş olup da doğumu başlayanlar var, mecbur sezaryana alınıyorlar.
17 Haziran 2020 (591 puan) yorumladı
En guzel ve yerinde yorum bu olmuş
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2020 (243 puan) cevapladı
Baş dönünce hemen doğum olmuyor 32. haftadan beri başı aşağıda benimkinin 38+1 oldum tık yok 
0 oy
17 Haziran 2020 (1,612 puan) cevapladı
,32 fen beri dönük kuzjm benim 35+6 olduk nasipse hemen olmuyor doğum 
0 oy
17 Haziran 2020 (562 puan) cevapladı
Benimki hep bas asagidaydi. 36 olduk hic yukari cikmadi kizim. 
18 Haziran 2020 (267 puan) yorumladı
başının aşağıda olması sizde de ağrı yapıyor mu kasıklarda özel bölgemde ağrı oluyor doktor 5gün önce normal dedi rahimde açılma yok hiç problem olmaz dedi ama ağrı bazen o kadar çok oluyor ki hareket ederken ağrıyor korkuyrm
18 Haziran 2020 (562 puan) yorumladı
16haftalikken kuyruk sokumum agrimaya baslamisti, oturdugumda cok agriyordu, yurusem agri oluyordu,bazen vajina kemiklerim de agriyor. Yürürken destek alirdim esimden, cok agridigi icin. Bastan beri bu agrilar oldugu icin alistim sanirim agrilara. Bazen aniden sizi oluyor asagi kemiklerimde.
Doktor da bir sorun görmediyse korkmayin. Kendinizi cok yormayin. Gecmis olsun
18 Haziran 2020 (267 puan) yorumladı
yazdıklarınız gerçekten içimi rahatlattı.Teşekkür ederim.insan hangi ağrı normal hangisi değil anlamıyor benim de hamileliğim sızın anlattığınız gibi ağır geçiyor.doktor normal dese de ya şimdi bişey olduysa diye düşünürken buluyrm kendimi.zaten kontrollerim sık oluyor dediğiniz gibi korkmayayım en iyisi.çok teşekkürler.inş sağ salim kucaklarmış alırız bebişlermizi
18 Haziran 2020 (562 puan) yorumladı
Annelik iste, herseye ya kötü birsey varsa diyebiliyoruz. Hic yokken bu düsünceler yüzünden cok agladim. Bunlari düsünmekte normal bence.  Korkmayin, bebek de etkileniyor bizden.
Rica ederim, insallah sag salim kucagimiza aliriz
0 oy
17 Haziran 2020 (4,793 puan) cevapladı
Benim 30 da döndü. 38 olucaz birkaç gün sonra daha gelen giden yok.
0 oy
17 Haziran 2020 (418 puan) cevapladı
32 de döndü yarın 39 olacağım korkma canım dönmesi dogumu başlatmıyor 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 215 göst.
0 oy
7 cevap 1,277 göst.
0 oy
6 cevap 486 göst.
12 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bebikim54 (61 puan) sordu

1,512,756 soru

24,673,410 cevap

367,400 kullanıcı

...