6+4 haftalık baksanıza kocaman olmuş ama kalp atisini goremedi doktor, duyamadik. Kürtaj dedi.. Ne yapmak lazim. Yarin tekrar gideceğim. Bu boyutta duyulmasi gerekirdi degil mi ? Boyle olan var mi..
Dualarinizi bekliyorum. Insallah yarin duyulur
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı