0 oy
639 göst.
29 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (127 puan) sordu

Adıyaman kadın doğum hastanesinde doktor önerisi olan  varmı doğum için

2 Cevap

0 oy
29 Ağustos 2018 (1,094 puan) cevapladı

Ozel mi.devlet mi.cnmm

29 Ağustos 2018 (127 puan) yorumladı
Doğum için devlet daha iyi sanırım ama terdütdeyim
29 Ağustos 2018 (1,094 puan) yorumladı
Canim.dilke.kaplanoglu filiz.akaltun..zaten baska.isimli.doktor.yok  kolay gelsin
29 Ağustos 2018 (1,094 puan) yorumladı
Ben ilk.kizimi orda dogurdum ama.2.cisini ozelde dogurucam.galiba
29 Ağustos 2018 (127 puan) yorumladı
Neden cnn bende iklimi öze de yaptım bunda devlet istiyorum
29 Ağustos 2018 (1,094 puan) yorumladı
Ben devlette canan hanima.gidiyordum.o da karin cevresi 5 hafta geri diye bayram.oncesk bana yatis verdi bende ozelde takip.ettigim meral.hanima gittim bakti aceleye gerek yok.dedi ve tavsiyeleriyle 2400 den 2700 kusure geldi bebek.8 gunde...eger devleti didnleseydim.37 dolmadan dogum yapmis olucaktim.cnmm
-Reklam-
0 oy
29 Ağustos 2018 (74 puan) cevapladı

Ben adiyamnliyim ama bilmiyorumki cnm orda yasamiyorum


12 Eylül 2018 (58 puan) yorumladı
Park hospital de meral hanıma gidiyorum ben
12 Eylül 2018 (34 puan) yorumladı
Bende adiyamanliyim ama istanbulda yasiyorum :( (yeni gelin)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 421 göst.
0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
0 cevap 87 göst.
13 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Edmus (4 puan) sordu

1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...