Kizlar dogumda bebegin iligini kordondan aliyolar ya onun icin nereye basvuruyoruz aldiran var mi
Ben Onkim isimli firma ile görüştüm. Tavsiye edebilirim bir araştırın isterseniz.
Kordon kanı bankaları var. Benim doğum yaptığım hastane bi bankayla anlaşmalıydı belirli bir ücret ödüyorsun doğum yapacağın zaman gelip kordon kanını alıyorlar
O ne canim ne ise yatiyo bilgi verir misin
1,512,363 soru
24,668,252 cevap
367,115 kullanıcı