0 oy
325 göst.
15 Haziran 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (108 puan) sordu
Merhaba kızlar  dünden beri bebek tekmelerini aşağıdan hissediyorum Bugün tam 20 haftalık olduk Sizce normal mi Yoksa bir hastaneye falan mı gitmem gerekiyor Yani arada yukarıda da hissediyorum aşağıda tekmelerini genelde hissediyorum ayaktan boyu uzadığı için olabilir mi 

2 Cevap

0 oy
15 Haziran 2020 (568 puan) cevapladı
bende genelde assada hıssedıyorum 20+1 haftalıgım yukarı nadır cıkıyo gobek delıgıme kadar bazen hıssedıyorum ama genelde assada
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2020 (336 puan) cevapladı
Bende 21. Haftayim hep kasikta hissediyorum cok sukur hic yukarda hissetmedim

İlgili sorular


1,512,324 soru

24,667,790 cevap

367,083 kullanıcı

...