0 oy
338 göst.
13 Haziran 2020 Doğum kategorisinde (34 puan) sordu

Kizlar 3 4 aydan beri adetim gelmiyor resmen neden olabilir damla damla bile degil sildikce geliyor yardim edermisiniz

Kapatılma nedeni: Gebelik dışı. Sol üst koseden sohbet bolumunden sorabilirsiniz.

1 cevap

0 oy
13 Haziran 2020 (1,249 puan) cevapladı
Adet düzensizliği var demekki doktora neden gitmiyorsunuz ilaçlar la hallolur yani geçmiş olsun 
13 Haziran 2020 (34 puan) yorumladı
Kullandigim taktirde oyle ama:(
13 Haziran 2020 (1,249 puan) yorumladı
Doktor değiştirin teyzem de siz
Gibiydi soğan kürü yaptı iyiydi
13 Haziran 2020 (34 puan) yorumladı
Tesekkur ederim
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...