Merhaba kızlar Reglim de 3 gün gecikme varken kan aldırdım 164,44 çıkmıştı. Bugün Sağlık ocağına indim kanımda ki değeri tekrar ölçtürmek için ama hemşire yoktu maalesef yarın kadın doğuma rand var ultrasona alırsa anlar mı sizce ya da kan mı alcak?
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,247 kullanıcı