0 oy
483 göst.
18 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (486 puan) sordu

Bu gün doktora gittim 27+3 günlük hamileyim bebeğim 1 kilo 39 gram dedi sizce iyi mi kilosu anneler 

Gebelik haftası 27+3

2 Cevap

+1 oy
18 Mayıs 2018 Zeynep cevapladı

bence gayet iyi canım bende 25 haftalık hamileyim benim bebişimde daha 800 gr mış doktor gayet güzel dedi kilosu için seninkide iyi bence zaten bebişler son aylarında alıyor kilolarını

18 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Maşallah canım benim bende seviniyorum o kilo aldıkça
18 Mayıs 2018 Zeynep yorumladı
İnsan mutlu oluyor tabi :)
18 Mayıs 2018 (486 puan) yorumladı
Aynen canım benim ya neler yiyorum sağlıklı kilosu da iyi olsun diye Allah'ım evlatlarımızı korusunn
-Reklam-
0 oy
18 Mayıs 2018 (61 puan) cevapladı

Bence iyi canim İnsallah sag salim kucagina alirsin bebeyini 

18 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Amiinnnn canım inşallah hepimizz
18 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Amiinnnn canım inşallah hepimiz

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
1 cevap 447 göst.
0 oy
1 cevap 557 göst.
0 oy
1 cevap 204 göst.

1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...