0 oy
570 göst.
6 Haziran 2020 Doğum kategorisinde (38 puan) sordu
Merhaba kızlar saat beş buçuk da sancı başladı 7 bucuga kadar on dakikada da bir geldi sıcak suyla duş aldım şimdi sancıları yarım saatte geliyor  bu sancılar sagtemiydi çok agriliydi ilk dogumumdaki sancılar gibiydi

1 cevap

0 oy
6 Haziran 2020 (1,467 puan) cevapladı
Evet sahte ola bilir. Git gide sanci arasi azaliyorsa  dogum sancisidir yani yarim saatde bir sonra 15-dakkada bir böyle azaliyorsa dogum sancisidir canim .
6 Haziran 2020 (1,467 puan) yorumladı
Hee peki erkekmi kizmi
6 Haziran 2020 (38 puan) yorumladı
Kız canım
6 Haziran 2020 (1,467 puan) yorumladı
Hee kizlar genelde 39a kadar beklemezdi. Seninki yeri rahatmis qaliba gelmek fikri yok :) benim kuzende  erkekti 40-da geldi tami tamina doktor diyen günü bekledi:)
6 Haziran 2020 (38 puan) yorumladı
Ne zor beklemek bilmemek
6 Haziran 2020 (1,467 puan) yorumladı
Aynen  o kizda bu gün gelicek yarin gelicek diye diye 37den 40 kadar geldi:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 697 göst.
7 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazlıfn (10 puan) sordu
0 oy
4 cevap 975 göst.
24 Kasım 2019 Doğum kategorisinde rabia68 (6 puan) sordu
0 oy
1 cevap 357 göst.
24 Kasım 2019 Doğum kategorisinde rabia68 (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 674 göst.

1,512,782 soru

24,673,788 cevap

367,418 kullanıcı

...