0 oy
693 göst.
4 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,825 puan) sordu
mrb kizlar bugun doktora ultrasona geldim yumurta boyutu 23 m olmuş ama çatlamamiş şimde çatlama iğnesi yapsam olurmu çunku dedi 25 m olsa çatlamasa kise dönuşyor? 

3 Cevap

0 oy
4 Haziran 2020 (5,247 puan) cevapladı
Ee doktor bi öneride bulunmadimi? 
4 Haziran 2020 (1,825 puan) yorumladı
kendi doktorum bugun yoktu ultrason doktoru vardi sadece o bakti
-Reklam-
0 oy
4 Haziran 2020 (3,168 puan) cevapladı
Doktor derdi çatlatma iğnesi yazardı kafana göre bişey yapma bence 
4 Haziran 2020 (1,825 puan) yorumladı
kendi doktorum yoktu sadece ultrasondaki doktor boyle dedi cumatesi gunu tekrar gel dedi yani cumatesi kadar çatlamasa sorun olurmu?
4 Haziran 2020 (3,168 puan) yorumladı
Kendiliğinden çatlar o 23 mm olmuş bile bence sen bu günleri değerlendir
4 Haziran 2020 (1,825 puan) yorumladı
tmm tşk edarim inşalah
0 oy
4 Haziran 2020 (444 puan) cevapladı
sacmalama 23 24 santim olmus demisti bana bugun yarin catlar diye iliski onerdi hamile kaldim bence bu gunlerini degerlendir
4 Haziran 2020 (1,825 puan) yorumladı
çok tşk edarim valla beni korkutu o doktor yani benimkide iyi çok buyumamiş?
4 Haziran 2020 (444 puan) yorumladı
tam buyumus kiz

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 677 göst.
0 oy
2 cevap 394 göst.
7 Haziran 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Mericeyn42 (318 puan) sordu
0 oy
4 cevap 980 göst.

1,512,774 soru

24,673,543 cevap

367,408 kullanıcı

...