0 oy
564 göst.
3 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (220 puan) sordu
Cinsiyetini ögrendim sonunda kızlar tahmin için sürekli post açıyordum bugün ögrendim herkes kız demişti ama oğluşum olacakmış :)))
Gebelik haftası 17+1
Kapatılma nedeni: Cinsiyet konularını sol taraftaki gebelik dışı sohbet bölümüne açın anlayışınız için teşekkürler

3 Cevap

0 oy
3 Haziran 2020 (1,612 puan) cevapladı

Gözün aydın hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasıl etsin jnsallah .:)

4 Haziran 2020 (220 puan) yorumladı
Amiinn kuzum inşallah
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2020 (33 puan) cevapladı

Vallah postunuzu açmadan önce içimden dedim kesin erkektir diye :D rabbim sağ salim kucağınıza almaya nasip ettsin canım 

4 Haziran 2020 (220 puan) yorumladı
Buraya usg foto atmstm hepsi kız demisti bi kac kisi erkek demişti bende kız bekliyordum :)))
4 Haziran 2020 (33 puan) yorumladı
Sağlıklı olsun da cinsiyetin bi önemi yok :)
0 oy
4 Haziran 2020 (179 puan) cevapladı
Hadi gözün aydın rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin vatana millete hayırlı evlat olmayı nasip etsin darısı tüm bekleyenlerin başına :)))) 
4 Haziran 2020 (220 puan) yorumladı
Amiiinnn canımm inşallahh :)))

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 860 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde elif 3613 (116 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,619 göst.
7 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emine- (122 puan) sordu
0 oy
18 cevap 2,031 göst.
0 oy
3 cevap 642 göst.

1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...