0 oy
595 göst.
3 Haziran 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (134 puan) sordu
Merhabar kizlar ablam 11 haftalık hamile ve şiddetli mide ağrısı oluyo böyle birşey yaşayan var mı acaba ne gibi bı yol izlemesi gerekiyo kadın dogumda bunun normal olduğunu söylemişler ama dayanacak gibi değil üstelik çok fazla kilo da kaybetti endiseleniyorum
Gebelik haftası 11

4 Cevap

0 oy
3 Haziran 2020 (239 puan) cevapladı
O haftalarda cok normal cnm ama cok cok zor ben 15 haftaligim hala devam ediyor doktor surup yazdi iyi geliyor baharatli yagli seyler yemesin maden suyu iyi gelir hafif beslensin kusma istegi olunca direk kussun beni tek rahatlatan o 
4 Haziran 2020 (134 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım Rabbim seninde yardımcın olsun
4 Haziran 2020 (239 puan) yorumladı
Amin cümlemizin insAllah
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2020 (1,612 puan) cevapladı
Kusma falan varsa o yüzden de oluyor kuzum doktoruna şöyle ilaç verir 
4 Haziran 2020 (134 puan) yorumladı
İnşallah bakalım
0 oy
30 Ekim 2020 (61 puan) cevapladı
Aynı durumdayım yaa Allah yardımcısı olsun gece uyuyamıyorum ağrıdan gaviscon içiyorum dayanamayıp ama nafile napıcam bilmiyorum
0 oy
30 Ekim 2020 (1,795 puan) cevapladı
Aynını yaşadım.doktorum dediği için diyorum bende.gaviskon mide şurubu var onu gönül rahatlığıyla kullanabilir. O olmasaydı hayat zehir olurdu bana .hem ağrıya hem yanmaya çok etkili

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 587 göst.
0 oy
2 cevap 696 göst.
0 oy
8 cevap 1,034 göst.

1,512,490 soru

24,669,928 cevap

367,199 kullanıcı

...