0 oy
456 göst.
3 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar dün hastaneye gittim hepatit b 1.24 çıkmış sizce kötümü 
Gebelik haftası 12+3

2 Cevap

0 oy
3 Haziran 2020 (5,247 puan) cevapladı
Doktor değerlendirir  bunu .. 
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2020 (243 puan) cevapladı
Kötü bir şey değil hepatit b aşısı olduğunu gösterir 
4 Haziran 2020 (1 puan) yorumladı
Ama doktor sarılık taşıyıcısısın dedi bende korktum

İlgili sorular


1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...