Hayirli olsun canim.Darisi basimiza.bende 32+3 um. Buyukmu bebek.eli yuzu nasil.gelismismi? Ciger gelistirici vurmuslarmiydi.neden boyle erken oldu
Yaaa çok sevindimmmm erken doğum ve sağlıklı benm de erken doğum olcak büyük ihtimalle, Allah sana bagislamis kuzunu. Darısı benm ve anne olmak isteyen herkesn basina inşallah, güle güle büyüt
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı