0 oy
1,913 göst.
30 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (399 puan) sordu

5. Ve 6. Hafta karın ve bel ağrısı normal mi?

4 Cevap

0 oy
30 Mayıs 2020 (1,156 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende de oluyordu canm 3.gebeligim bunda da var normal kanama falan yoksa skinti yok
30 Mayıs 2020 (399 puan) yorumladı
Tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
25 Haziran 2020 (25 puan) cevapladı
Selamlar bende yaklaşık 5 haftalık hamileyim, hafiften karın ağrım var, ama sanırım idrar ve gaz sıkışmasından kaynaklı.. eğer yanında kanama vb rahatsızlıklar yaşarsan normal değildir.
0 oy
18 Temmuz 2020 (12 puan) cevapladı
Normal canım merak etme bendede bel.bas agrisi mide bulantisi ve bas dönmesi hepsi vardı 6. Haftanin ilk günü kontrolümüzde cok az kalp atışı duyuldu oluşum görüldü  kafa ağrım gecti mide ilacı verdi doktorum bulantim gecti agrilar icinde parol kullan dedi cok sukur cok rahatladim
0 oy
18 Temmuz 2020 (1,069 puan) cevapladı

Karın ağrısı geçmiyorsa şiddetliyse dr tavsiye ederim. Karın ağrısondan korkuyorum ben. Benimde ağrıdı ilk haftalar Allah korusun kanama varmış. Herkeste aynı olacak değil tabi. Takip edin uerleşme ağrılarıda olabilir . hayırlı olsun.

:kissing:

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 5,664 göst.
0 oy
1 cevap 1,326 göst.
0 oy
2 cevap 1,605 göst.

1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...