0 oy
707 göst.
29 Mayıs 2020 Tüp Bebek kategorisinde (304 puan) sordu
Tek yumurtam oluştu 18 tek yumurta ile hamile kalanlar varmı

1 cevap

0 oy
30 Mayıs 2020 (174 puan) cevapladı
Ben kaldım tek yumurta ile birde crinone jel verildi kolay tutunsun diye. 
30 Mayıs 2020 (304 puan) yorumladı
Anladım canım tek Bir tanemi tutu yoksa fazlamı
30 Mayıs 2020 (174 puan) yorumladı
Tek tuttu çok şükür inşallah sizde güzel haberi alırsınız
30 Mayıs 2020 (304 puan) yorumladı
İnşallah tuttuğunu hissetmişmiydiniz
30 Mayıs 2020 (174 puan) yorumladı
Aşılamadan 1 hafta sonra akıntı başladı bende. Bir sabah çok fazla olduğunu gördüm. Sonra kasik ağrılarım oldu adet sancısı gibi. Uzanıp istirahat edince düzeliyordu. Bunun dışında bir belirti görmedim. Herkesin farklı olabilir tabiki
30 Mayıs 2020 (304 puan) yorumladı
Ben genelde uzanıyorum tutsun die inşallah tutar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 615 göst.
0 oy
3 cevap 438 göst.
0 oy
2 cevap 459 göst.
3 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Eminedemircan (45 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,320 cevap

367,168 kullanıcı

...