Doktor rahim kalinlasmis fakat keseyi göremedi çarşamba tekrar gel dedi kan testide istemedi bayramin ikinci günü yaptığımda 324 çıkmıştı neden kese gorulmediki
bende kese 5+6gunde görüldü kacinci haftadasin
Gec dollenmen olmuş olabilir kese genelde değerin 2000-2500 arasında gözükür canim daha erken icini ferah tut sen
Kese oluşuyor o yüzden rahim kalınlaşması demiştir canım, ayrıca betanın artması gerekiyor, belirli bir değere yükseldiği zaman gözükür merak etme
Hiç tedirgin olma canım bende de aynıydı korkmuştuk öyle olunca ama geç döllenmeymiş 1 hafta sonra kesem görünmüştü
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı