0 oy
438 göst.
26 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (150 puan) sordu
Kizlar geçen hafta çatı muayenesi olmuştum yarın da kontrole gidiyorum yarın da yapar mı acaba? 
Gebelik haftası 38+2

3 Cevap

0 oy
26 Mayıs 2020 (872 puan) cevapladı
Her hafta olmaz ki 
-Reklam-
0 oy
26 Mayıs 2020 (13 puan) cevapladı
Yapabilir açılma var mı diye kontrol ediyor ama ben yaptırmadım 37+1 im sancım olana kadar  da gitmicem  zaten doğsa bile erken doğum olmayacağı için korkum yok 
0 oy
26 Mayıs 2020 (208 puan) cevapladı
Benimde persembe günü kontrolüm var bende merak ediyorum inşallah tekrar yapmak istemez sancım olmadığı sürece kontrol etmesini istemicem valla boşuna eziyet

1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...