0 oy
386 göst.
24 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
4 sene çocuğum olmadi catlatma iğnesi ile ikizlere hamile kaldım hevesim yarıda kaldı 17 haftalıkken ikisinide kaybettim herşey çok iyi ilerliyordu doktor herşey normal dedi ve ben cinsiyet partisi yaptım herkes gördü 2 gün sonra suyum geldi togalete ve düşük yaptım sizce bunun nazarla bir ilgisi var mı 
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı olduğu için kapatıyorum sol üst köşeden sohbet bölümünden sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 184 göst.
0 oy
5 cevap 823 göst.
+1 oy
12 cevap 734 göst.
6 Mayıs 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Hnimasln (641 puan) sordu
0 oy
0 cevap 159 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...