0 oy
375 göst.
23 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (487 puan) sordu
Normalde ben 16 haftalık hamileyim geçen ay gittiğimde 1 hafta önden söyledi söylediğine göre şimdi 17 haftalık hamileyim ama dün gittim 18 haftalık dedi normal mi 

3 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2020 (1,791 puan) cevapladı
Evet iyi bebeğin gelişimi iyi ondandir 
23 Mayıs 2020 (487 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
23 Mayıs 2020 (513 puan) cevapladı
Doktordan doktora fark edebiliyor ama sen yine de bu durumu doktorunla paylaş.
23 Mayıs 2020 (487 puan) yorumladı
Hep aynı doktora gidiyorum baştan beri
0 oy
23 Mayıs 2020 (379 puan) cevapladı
Cinsiyeti erkek mi... genelde erkek çocukları önden gidiyor gelişim olarak diyolar  ama  bilimsel açıklaması varmıdır bilemiyorum 
23 Mayıs 2020 misafir yorumladı
Iri oluyolar canim cunku kizlara gore :D boy kilo kemik gelisimi haftaya gore. O yuzden onde gorunuyorlar. Benimkide erkek 9 gun onde
23 Mayıs 2020 (487 puan) yorumladı
Cinsiyetini öğrenmedik daha göstermedi

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,060 göst.
0 oy
3 cevap 366 göst.
0 oy
1 cevap 213 göst.
+4 oy
82 cevap 5,644 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...