13+4 hamileyim bugün aşırı derecede sancım var uyuyup dinlenmeme rağmen hâlâ geçmedi biraz stres yaşadım ondan kaynaklanıyor olabilir mi?
Olabilir ayaklarini yukari dik biraz yoksa bi doktora git cnm
Sancı gelince yön değiştir inşallah geçer dr görün bence inşallah bir sıkıntı olmaz
1,512,515 soru
24,670,184 cevap
367,211 kullanıcı