0 oy
809 göst.
22 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (345 puan) sordu

Kızlaaaar hani cinsiyeti çok bekledimmm doktorum erkek dedi erkek diye kabullendik 4 ayına kadar adını falan da koyduk neyse hep gizledi kendini yatım yamaşak gösterdi falan  doktorum da büyük ihtimalle erkek demişti adında koyduk kuzey

Ama ama amaaaaa

 2 gün önce detaylı usg vardı orda Bi gösterdi kendiniiiii  kıııız biz şok tabiii ama cok mutlu olduk be rabbim gönlümüze göre verdi sizinde gönlünüze göre verir inşallah ❤️

 Detaylı usg girmeden cinsiyet ten emin olmayın kendini göstermeyenler için diyorum :D:D

Gebelik haftası 21
Kapatılma nedeni: Sohbet konularını sol taraftaki gebelik dışı sohbet bölümüne açın anlayışınız için teşekkürler

1,512,582 soru

24,671,051 cevap

367,264 kullanıcı

...